ניקוי שטיח רגיל מסובך או פשוט?

אם אתם מחפשים גורם מקצועי שיספק לכם שירות ניקוי לשטיח הרגיל שלכם, כדאי שתדעו שתהליך הניקוי הוא זהה עבור כל סוגי השטיחים, ויכול להשתנות אך ורק בהתאם למאפייני השטיח ולמצבו טרם הניקוי. באתר http://www.ניקוישטיחים.com תוכלו למצוא פרטים נוספים בנושא, אך בשורות הבאות נסביר יותר לעומק כיצד נקבע תהליך הניקוי הדרוש לשטיח הספציפי.

שטיח מלוכלך

לכל שטיח סיבי השיער שלו

כאשר אנו קונים שטיח חדש, אנחנו בדרך כלל לא מודעים למשתנים הקטנים שהופכים אותו למה שהוא. אנחנו פשוט מביטים בשטיח ואומרים לעצמנו שהדגם הזה נראה טוב יותר מהדגם ההוא. אחד הפרמטרים שמשפיעים בהיבט זה הוא אורך סיבי השטיח וכמובן החומר ממנו הם עשויים. ישנם שטיחים שמיוצרים באריגה שטוחה, כלומר סיבים קצרים מאוד בגובה רשת השטיח. ישנם שטיחים המיוצרים עם סיבים קצרים וישנם אחרים עם סיבים ארוכים. בדרך כלל אלו הם השטיחים בעלי הסיבים הארוכים שנראים לנו תמיד יפים ואטרקטיביים יותר ביחס לאחרים, אך לא בהכרח.

לא ברור אילו מכל הדגמים האלה ניתן להגדיר כשטיח רגיל אבל ניקוי כל אחד מהדגמים האלה יתבצע בדרך כלל על פי אותה פרוצדורה ועל פי אותה מתודולוגיה, כשמה שישתנה הוא היקף המאמץ ומשך הזמן שצריך להשקיע בניקוי של כל שטיח. שטיח בעל סיבים ארוכים ידרוש לבטח השקעה רבה יותר שכן מסת השטיח גדולה הרבה יותר ולהיפך בשטיחים באריגה שטוחה. כאמור, את כל הפרטים בנושא זה תוכלו למצוא באתר http://www.ניקוישטיחים.com.

שטיח

לכל שטיח נקודת הפתיחה שלו

בנוסף כמובן למאפיינים הטכניים של השטיח, וסיבי השטיח הם רק מאפיין אחד לצד סוג הרשת, גודל השטיח, צפיפות הסיבים וכן הלאה, ישנו גם האלמנט של נקודת הפתיחה לביצוע ניקוי שטיח. שטיח שזוכה לניקיון שוטף מצד בעליו ולשאיבה וניעור בכל שבוע יהיה במצב הרבה יותר טוב מאשר שטיח מוזנח שבעליו לא מנקים אותו כלל. לנקודת הפתיחה הזאת טרם תחילת תהליך הניקוי ישנה השפעה ישירה על היקף המאמץ שיש להשקיע בניקוי השטיח ובהתאם לכך גם על עלות הניקוי. יחד עם זאת, כאמור, במרבית המקרים המתודולוגיה והפרוצדורה תהיה מבוססת על אותם עקרונות המיושמים בכל מהלך של ניקוי שטיח רגיל.

אחרי שאמרנו את זה, ישנם מקרים בהם יש צורך לעשות שימוש בחומרים ייחודיים או בטכניקות ניקוי ייחודיות על מנת להתמודד עם אתגרי ניקוי שונים, אבל בסך הכל ניקוי שטיח רגיל ייראה בדרך כלל אותו דבר בכל מקרה ומקרה.