רוצים לחגוג
לילד בר מצווה

בסגנון שלכם?

יש לכם חלום לחגיגת בר מצווה מוזיקלית,
שמחה ובמיקום ייחודי ומרגש?
חגיגת הבר מצווה של הילד מתקרבת
ולא יודעים מאיפה להתחיל?
מחפשים מישהו מנוסה שיארגן לילד
עלייה לתורה וידאג להכל במקומכם?

בואו להפוך את בר המצווה של הבן שלכם לאירוע בלתי נשכח בליווי מוזיקלי ייחודי ומרגש שתהפוך את היום לחוויה של כיף, שירים, ערכים וחוויות, בסגנון שאתם אוהבים ובמקום המועדף עליכם בארץ!

טקס אותנטי, מרגש ושמח
עם תהלוכה מוזיקלית בליווי נגנים, חופה ושופרות 

לבר מצווה

בלתי נשכחת!

לשיחת ייעוץ ללא תשלום

הבר מצווה של הבן שלכם
היא לא עוד אירוע

לא ייאמן שהבן שלכם כבר בן 13. הבן היקר שחינכתם, גידלתם ועטפתם חוגג בר מצווה וזהו רגע של פעם בחיים עבורכם. הייתם רוצים שהוא יהיה הכי טוב, הכי שמח, ללא פשרות, בסגנון שמתאים לכם ולבן שלכם, במקום שבו אתם מרגישים הכי בנוח ובלי שום דאגות. אירוע שיהפוך ליום בלתי נשכח עבור הילד, עבורכם וגם עבור האורחים.

אני כאן כדי שבר המצווה שלכם

תהיה בדיוק כמו שחלמתם!

אני יהונתן, עם ניסיון של שנים בליווי בר מצוות בכל רחבי הארץ.
אני מגיע מרקע מוזיקלי עצום והחלטתי לקחת ולחבר אותו
לחוויה יהודית שתהפוך כל אירוע בר מצווה לחוויה של פעם בחיים.

לבר מצווה

בלתי נשכחת!

לשיחת ייעוץ ללא תשלום

4 קטעי וידאו

מה האירועים שלנו כוללים?

שיחת זום מקדימה
עם הילד וההורים

שבה אכיר אתכם ואת הילד, אשמע ממכם איך אתם מדמיינים את היום המיוחד, מה הסגנון שאתם אוהבים, איזה דגשים חשוב שאדע שיתאימו למסורת המשפחתית שלכם, ונמליץ לכם על מקומות מומלצים לאירוע.
נבחר ביחד מסלול המתאים לכם לאירוע מבחינת הסגנון, כאשר ניתן להוסיף גם צלם, נגנים נוספים ואטרקציות נוספות בתשלום נוסף.

הגעה למקום האירוע
שאתם בחרתם

אתם תבחרו את המקום שאתם הכי אוהבים- זה יכול להיות בית הכנסת השכונתי, אתר קודש ברחבי הארץ, מקום שחשוב למשפחה שלכם או סתם מקום שאתם אוהבים בלי שום סיבה. אנחנו נגיע עד אליכם לאן שתרצו- לכם נשאר רק לבחור.

תהלוכה מוזיקלית
שמחה במיוחד

נפתח את האירוע בחוויה מרגשת בליווי נגנים שבה נלווה את חתן הבר מצווה והאורחים לבית הכנסת עם שופרות, חופה והמון כיף, ריקודים, ומוזיקה. ניתן להוסיף מספר נגנים לאירוע.

הנחת תפילין
והעליה לתורה

השיא של האירוע- נערוך טקס הנחת תפילין מרגש ולאחריו הילד שלכם יקרא בתורה בבית הכנסת, תוך כדי ליווי ועזרה שלנו במידת הצורך במהלך הקריאה. הטקס יותאם לפי סגנון ובקשת המשפחה.

המלצות

קצת עלי

נעים להכיר, אני יהונתן. אני מגיע מעולם המוזיקה, החלטתי לקחת את הכשרון המיוחד שלי לחיבור בין אנשים ובין עולם המוזיקה ליהדות וליצור חגיגת הבר מצווה לכל משפחה תוך הכרות שלי עם העולם הדתי, המסורתי והחילוני.

אחרי שנים של מגורים בצפת וחגיגות בר מצווה קסומות בצפת העתיקה, החלטתי להרחיב את שירותי הבר מצווה שלי לכל רחבי הארץ ולהגיע לכל מקום שהמשפחה תבחר, כדי לחגוג גם להם חווית בר מצווה בלתי נשכחת.
אני מזמין גם אתכם להגשים לכם ולבן שלכם חלום, ולחגוג בר מצווה בצורה ייחודית, מרגשת, קסומה ומלאת שמחה, כיף ומוזיקה. אז… שנתחיל?

בר המצווה של הילד

שלכם מתחילה כאן

לשיחת ייעוץ ללא תשלום

נבנה ע”י קרויזר דיגיטל