איך לחסוך כשאתן קונות פאות לחולים

איך לחסוך כשאתן קונות פאות לחולי סרטן והאם יש הנחות דרך קופות החולים

אחת התופעות של מחלת הסרטן היא נשירת שיער ואדם חולה, גבר, אישה, ילד או ילדה – לא חשוב המין או הגיל, יאלצו לחיות ללא שיער במהלך הטיפולים הכימותרפיים שיעברו. עבור נשים זה אפילו קשה יותר שכן בעוד יש גברים קרחים בחברה, קשה יותר למצוא אישה קרחת מבחירה ועל כן אנשים עשויים לתייג את האישה שמולם כחולה ולהוסיף לתחושות הקשות והלא נעימות שהיא עשויה לעבור במהלך הטיפולים גם כך. על מנת להרגיש יותר טוב ולהעניק את התחושה של לנצח את המחלה ולהיאבק בה כל הדרך עד שתיעלם, נשים נוהגות לרכוש פאות איכותיות וחובות אותן מדי יום. עלות של פאה איכותית משיער טבעי עשויה להיות הוצאה לא קטנה ולכן כדאי לחפש דרכים שונות להוזיל את העלויות מבלי לפגוע באיכות הפאה, בסוג ובסגנון שאתן רוצות ומבלי להתחשב בעלויות.

הנחות והטבות דרך קופות חולים:

לחולים אונקולוגיים יש הנחות והטבות מסוימות בקופות חולים וזאת על מנת להקל עליהם את תקופת הטיפולים. בין היתר יש השתתפות בחלק מהתרופות השותפות, השתתפות בנסיעות לטיפולים, השתתפות בשירותים נוספים וכמובן גם החזר חלקי או מלא עבור פאות. כך למשל בקופת חולים מכבי תוכלו לקבל החזר חלקי (כדאי לפנות אליהם לקבל האחוזים המדויקים). המאוחדת מציעים 50% הנחה ברכישת פאה, כללית 33% הנחה.

כיצד תוכלו לחסוך בפאות שהן לא דרך קופות חולים?

אם אתן רוצות בכל זאת לחסוך בעלויות הפאה ולא ניתנת לכן הנחה דרך קופת החולים שלכן תוכלו לעשות זאת בכמה דרכים נוספות:

  • להתפשר על פאה פחות איכותית – פאה פחות איכותית עולה פחות כסף.
  • לבצע השוואת מחירים ולרכוש את הפאה שרציתם אולי במחיר זול יותר.
  • לבקש הנחה מבעל העסק.

דרכים נוספות להשגת המימון:

ישנן דרכים נוספות להשיג מימון לפאה אם תרצו. תוכלו להיעזר בקמפיין מימון המונים לגיוס תרומות למהלך הטיפולים ולצרכים הרפואיים, כאשר בין היתר פאות לחולי סרטן בהחלט נכנסות בסעיף זה. כמו כן תוכלו לבדוק לגבי תרומות של פאות או כסף לפאות רפואיות דרך עמותות שונות.

החשיבות לבחירת פאה איכותית:

טיפולים כימותרפיים הם לא דבר נעים אך הכרחיים אם רוצים סיכוי להילחם במחלה ולצאת ממנה. אם יש משהו שאתן לא רוצות במהלך הטיפולים הוא התעסקות עם ענייני בריאות נוספים. פאות מסוימות עשויות לגרום להצטברות של זיעה אם לובשים אותן כל יום כל היום, הזיעה והמחנק בפאות לא נושמות עשויות לגרום לזיהומים. כמו כן פאות מסוימות עשויות ללחוץ על הראש יותר מדי ולהזיק למטופל.

לסיכום; רכישת פאות לחולי סרטן הן דבר שכיח מאוד אולם פאות איכותיות, היגייניות ורפואיות אינן זולות במיוחד. חלק מקופות החולים מעניקות הנחות מסוימות בעוד אחרות לא. תוכלו למצוא גם דרכים נוספים להשיג הנחה או מימון.