איך לתקן ספות והאם שווה לתקן

אין הרגשה טובה יותר מאשר ספה שאתם כל כך מתחברים אליה וכל כך נהנים לשבת עליה אחרי שהתלבטתם זמן ארוך האם לקנות אותה, ולבסוף הבנתם שעשיתם את הבחירה הנכונה ביותר. אבל גם אין הרגשה רעה יותר מלגלות שהריפוד באותה ספה החל להיקרע אחרי שנים של שימוש או שתחושת הנוחות של הספה נפגעה מעט בגלל בעיה בספוג, ברצועות או בשלד הספה. אם זהו אכן המצב, ישנו שירות תיקון ספות שיאפשר לכם להחזיר את הספה אל ימיה הטובים ולהזכיר לכם עד כמה אתם אוהבים אותה.

מה אפשר ומה אי אפשר לתקן בספות?

אחת הסיבות שבגינה לא פונים אנשים רבים למשימה של תיקון ספות היא שלהערכתם אין כל דרך לתקן את הספה ולכן אין טעם בכלל להשקיע בחיפוש השירות. אז בואו נתחיל בכך שכל סוג של תקלה או ליקוי בכל סוג של ספה או כורסא, ניתנים כולם לתיקון. הריפוד קצת משופשף? אפשר לתקן. אתם מרגישים שאחד המושבים אינו מספק לכם תמיכה חזקה כמו יתר המושבים, ובמושב הזה אתם שוקעים קצת יותר מדי? אפשר לתקן. הריקליינר לא מתרומם או נתקע באמצע הדרך למעלה? אפשר לתקן. אין שום דבר שאפשר לעשות במהלך תהליך הייצור של הספה ואי אפשר לעשות במסגרת תהליך של תיקון הספה, ואת זה חשוב לזכור תמיד.

אחרי שאמרנו את זה, ישנם בהחלט מקרים בהם התיקון ידרוש החלפה כוללת של כל הריפוד או החלפה של כל שלד הספה, מה שיהפוך את כל האופציה של תיקון הספה לאופציה היותר יקרה והפחות משתלמת, אך מדובר במקרים נדירים ולכן תמיד כדאי להתייעץ עם מומחה תיקון ספות לפני שמקבלים החלטה.

תיקון ספות

תיקון ועיצוב מחדש

שירות תיקון ספות, לא רק שהוא מאפשר לכם להחזיר את הספה שלכם למצב בו היא הייתה ביום הראשון שלה, אלא שהוא גם מאפשר לכם להעניק לה מראה חדש לחלוטין באותה הזדמנות. כך למשל, אם אתם מחליטים לתקן את הספה באמצעות החלפת הריפוד, תוכלו להחליף לריפוד אחר לגמרי, בצבע אחר, במרקם אחר ואולי גם בסגנון עיצוב אחר. אם צריך לתקן את מושבי הידיים, אז אפשר להחליף אותם לחלוטין עם מושבים בסגנון אחר לחלוטין. האפשרויות של תיקון ספות הן רבות ומגוונות ואתם רק צריכים להכיר אותן. מרגע שאתם יודעים מהן האפשרויות העומדות בפניכם, אין כל ספק שברובם המכריע של המקרים תעדיפו לתקן את הספות הקיימות מאשר לקנות ספה חדשה.