חברת ניקיון לאחר שיפוץ – למה להשתמש בשירות זה?

חברת ניקיון לאחר שיפוץ
חברת ניקיון לאחר שיפוץ

שיפוץ הבית/בת העסק או כל מקום אחר עשוי להשאיר אחריו הרבה אבק, לכלוך, פסולת בנייה ולכלוך רב. על כן חשוב מאוד להשקיע מעט בשירות של ניקיון לאחר השיפוץ על מנת לחדש היטב את המקום: המרצפות, הקירות, השיש, הרהיטים וכל מה שבמקום יהפוך להיות חדש, נקי, מצוחצח ומבושם ויהיה נעים לכניסה ושהייה. הליך השיפוץ עשוי לכלול לא מעט עבודה מלוכלכת ומלכלכת ושבבי בטון, כתמי צבע ועוד פסולת שנותרה מהבנייה עשויים להפוך את המקום ללא נעים לשהייה, לא בריא ואף למשוך מזיקים שונים.

היתרונות של ניקיון לאחר שיפוץ:

  • בריאות – אבק מצטבר, עובש, פטריות ועוד חיידקים למיניהם עשויים להתפתח עם כתמי שמן, אבק מצטבר ולכלוך המצטבר על החלונות, הקירות, באוויר (גם אם איננו רואים את הלכלוך המתעופף באוויר) ועוד. אנו נושמים את האבק הזה, את הלכלוך ואת החיידקים. מלבד הפגיעה בדרכי הנשימה זה יכול לגרום לסחרחורות, כאבי ראש והחיידקים אף עשויים לגרום לבעיות בריאותיות נוספות.
  • תחושה נעימה – זה לא נעים להיכנס לחלל שעבר שיפוץ ולחיות בו. יש את ההתרגשות הראשונית וההנאה מהחדר או הדירה החדשים, הריח עדיין של עבודת הבנייה מרחף באוויר ויש תחושה טובה אולם זה עובר מהר מאוד ורוצים ליהנות מהמקום צריך לנקות אותו במהירות מהאבק, הלכלוך, לאוורר את המקום ולתת לאוויר חדש ונקי להיכנס ועוד.

מה כולל ניקיון אחרי השיפוץ?

ראשית יש לאוורר את המקום. לאחר מכן יש לבצע ניקיון כולל הכולל שטיפה מלאה של האבק והלכלוך מהריצוף. אם יש כתמי צבע או בטון על הרצפה יש לנקות אותם באמצעות חומר ייעודי להסרת כתמים קשים. חשוב לנקות את הפאנלים, החלונות והמסילות של החלונות והתריסים ועוד.