יועץ משכנתאות פרטי

יועץ משכנתאות פרטי
יועץ משכנתאות פרטי

אנשים רבים כיום בוחרים להיעזר בשירותיו של יועץ משכנתאות פרטי ומקצועי אשר עבר מסלול הכשרה וכולל תעודת הסמכה על מנת ליהנות מתנאי מימון מיטביים. חשוב להדגיש ולומר כי בשל גודל ההלוואה, כל שינוי קטן בתנאי המימון יכול לבוא לידי ביטוי בעשרות ואף במאות אלפי שקלים. על כן במידה וגם אתם מתכוננים לקראת הלוואת המשכנתא שלכם, קיימת חשיבות רבה להכיר את כל יתרונותיו של יועץ משכנתאות פרטי.

כל מה שחשוב שתכירו על יועצי המשכנתאות של הבנקים

הבנקים מעמידים לרשות הציבור יועצי משכנתאות ללא תשלום על מנת שיספקו להם את כל המידע הנדרש לקבלת הלוואת המשכנתא. אך חשוב להדגיש כי יועצים אלה עובדים עם הבנק, מה שאומר כי יש להם ניגוד אינטרסים משמעותי אשר משפיע על רמת הסיוע שהם מעניקים ללקוחות. ככל שהלקוח יקבל תנאי מימון טובים יותר, הוא ישלם פחות מה שאומר שהבנק ירוויח פחות. מתוקף עבודתם של יועצים אלה בבנק, הם אינם ששים לפגוע ברווחיו של הגוף בו הם עובדים. לכן הם לא חושפים את המסלולים האטרקטיביים ביותר וכמובן שגם לא מעניקים את הריביות הנמוכות ביותר שהם יכולים להעניק. לעומת זאת, יועץ משכנתאות פרטי משרת אך ורק את צורכי הלקוח תוך היכרות מלאה עם כלל מסלולי המשכנתא הטובים ביותר וכן עם תנאי המימון האופטימליים שהבנק יכול להעניק.

ניהול משא ומתן איכותי תוך היכרות עם כל המסלולים השונים וכן עם התנאים האופטימליים שהבנק יכול לתת

ידע זה מאפשר ליועץ המשכנתאות הפרטי לנהל עבורכם משא ומתן איכותי אשר יבוא לידי ביטוי בהוזלה של עשרות אלפי שקלים. מעבר לכך, יועצי משכנתאות פרטיים יודעים להתאים במיוחד עבורכם תמהיל משכנתא מנצח שיבטיח שתצליחו לעמוד בכל שנות ההחזרים שלכם. חשוב להדגיש ולומר כי על אף החשיבות הבלתי מבוטלת של מסלולי המשכנתא וגובה הריביות, השלב החשוב ביותר הוא בניית תמהיל משכנתא נכון ומתאים ליכולות הלקוחות.

יועץ פרטי יושב עם הזוג לשיחת היכרות כלכלית על מנת להצליח לבנות עבורו תמהיל מיטבי. בניית התמהיל כוללת התחשבות בקידום אפשרי בעבודה בעוד מספר שנים, בסיום שנות הלימודים, ברכישת רכב חדש, בהתרחבות המשפחה או בפירעון של מענק כלשהו. עם כלל הנתונים הללו יועץ משכנתאות פרטי ידע לוודא שתצליחו לעמוד בהחזר החודשי שלכם כך שמצב אחד הוא לא יהיה נמוך מידי, מה שיגרום ליותר שנות החזרים וכמובן העלאה בריבית, אך מצד שני לא גבוהה מידי על מנת תוודא שהזוג יעמוד בהחזר ללא מצבים של דוחק כלכלי.

כל שתידרשו לעשות זה להגיע למעמד החתימה

אם לא די בכך, היועץ הפרטי הוא זה שפונה לכל הבנקים השונים לקבלת ההצעות, הוא זה שמתמודד עם כל הבירוקרטיה הבנקאית, מנהל משא ומתן ועוד. כך תוכלו לחסוך לא מעט זמן יקר ולהמשיך את עבודתכם ללא פגע. כל שתידרשו לעשות זה להגיע ל עמד החתימה וליהנות מהלוואה מיטבית.