מחזיקי מפתחות ממותגים עם לוגו לקידום מכירות

מחזיקי מפתחות ממותגים הם אחד העזרים הפופולריים והאפקטיביים בקידום מכירות. אפשר להטמיע בהם כל סוג של לוגו ולייצר אותם משלל חומרים החל מעץ, מתכת ניקל, פלסטיק וסיליקון וכלה בפי.וי.סי. מחזיק מפתחות ממותג יכול להיות דרך לשווק עסק, בעל מקצוע בודד או כנס מקצועי. 

עיצובים פופולאריים

חלק מהעיצובים הפופולריים של מחזיקי מפתחות סמלים מוכרים בתרבות הישראלית כמו חמסות, מגן דוד, לבבות, סמיילים ועוד. אלה נחשבים “מניה בטוחה” בכל מה שקשור לעיצוב המיתוג של מחזיק המפתחות שלכם שאותו תתנו במתנה ללקוחות החדשים שלכם או לעובדים חדשים. יחד עם זאת אם אתם רוצים לתת מתנה ממותגת שתהיה יותר זכירה, אתם יכולים לנסות להתאים את העיצוב לעסק או לערכים של העסק. למשל, מחזיק מפתחות מעוצב בצורת מכונית לסוכנות רכב או לימי מכירות מרוכזים (כמו שיונדאי עושים לפעמים). או עיצוב שכולל בתוכו פותחן בקבוקים לבר או לחברת משקאות קלים, ומחזיק מפתחות בעיצוב של בית אם אתם סוכני נדל”ן וכרגע סידרתם ללקוח שלכם את הבית החדש שלו. 

מה אפשר לעשות עם טיפה יותר תקציב

כמו בכל אספקט של שיווק, אם נשקיע מעט יותר תקציב נוכל להישגים הרבה מרשימים. מחזיק מפתחות כזה יהיה יותר זכיר וייצג מותג יותר יוקרתי. למשל, מחזיק מפתחות שהוא גם אולר, מחזיק מפתחות שיש בו דמוי מטבח ממתכת לשחרור עגלות סופר, ואפילו מחזיק מפתחות עם גיים בוי קטן שיש בו 26 משחקי רטרו! 

לא להתחכם

בגלל ריבוי האפשרויות לחומרי גלם, עיצובים ופונקציות משלימות, יש לאנשים נטיה ללכת לאיבוד. מאוד חשוב שהלוגו של העסק או של האירוע יהיה ברור, קל זיהוי ולא דומה ללוגואים אחרים. אחרת כל המאמץ שהשקעתם היה לשווא. לפעמים פחות זה באמת יותר ופשוט זה פשוט טוב!

 

מהי הדפסת סובלימציה

אחת מטכניקות ההדפסה הכי טובות למחזיקי מפתחות מעוצבים היא הדפסת סובלימציה. בשיטה זו נעשה שימוש בחומר דמוי דיו רגיש לחום. בהשפעת חום ובערבוב עם פוליאסטר נוצר חומר חדש ומתייצבת ההדפסה. הדפסה זאת יציבה מאוד ונשארת לאורך זמן בלי לדהות. 

לסיכום

מחזיקי מפתחות הם מוצר קידום מכירות מוצין שניתן לעשו בו שימוש על מנת לשווק מספר רב של עסקים ואירועי מכירות שונים. לפני שאנחנו מבצעים הזמנה ועיצוב של מוצר חשוב מאוד להגדיר תקציב ולבחור עיצוב פשוט של יעמיס רטים ויפספס את המטרה ויכלול הדפסה איכותית שלא תדהה, מכיון שלמעשה מור זה כרטיס הביקור של ימינו וייצג אותנו, את המוצר ואת ערכי המותג שלנו בכל מקום שאליו יגיע.