ניקוי שטיחים לאחר הצפה

אם אתם מחפשים הוכחה לכך שמים הוא לחלוטין לא חומר הניקוי האידיאלי לניקוי שטיחים, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להעיף מבט על שטיח בבית שזה עתה עבר הצפה, אבל מאחר וזה בדיוק המצב בו נמצא הבית שלכם, מצב מוצף, אתם כנראה כבר יודעים זאת. כעת, מה שאתם רוצים לזכור הוא ששום דבר לא אבוד, וגם אם השטיחים שלכם שרדו הצפת ביוב, אתם יכולים לנקות אותם בצורה יסודית ולהחזיר אותם אל יומם הראשון בו הוצאתם אותם מהניילון.

ניקוי שטיחים – הכי יסודי שיש

למעשה, כל שירות ניקוי שטיחים שאתם מזמינים צריך להיות הכי יסודי שיש. כפי שתוכלו לראות בקישור הבא bar-nikuy.co.il, ההבטחה של ניקוי יסודי בכל פעם מחדש היא הבטחה שבלעדיה אין לכם בכלל מה להזמין את השירות. יחד עם זאת, כאשר מדובר בשטיחים לאחר הצפה, ניקוי הכי יסודי שיש זה כבר לא הבטחת שירות אלא תהליך פרקטי שתוכלו לראות את תוצאותיו מול עיניכם. היכולת לקחת שטיח שנספג בכמויות אדירות של מי קולחין או גרוע יותר, מי שופכין, ולהחזיר אותו אל יומו הראשון כפי שהוא יצא מפס הייצור, היא יכולת יוצאת דופן שלא כל חברת ניקוי שטיחים יודעת להציע, ובכדי לחוות את החוויה הזאת אתם בהחלט רוצים למצוא חברה שמציעה את הניקוי הכי יסודי שיש ויודעת לעשות את זה גם עם שטיחים שעברו גיהינום.

bar-nikuy.co.il

כיצד מבוצע ניקוי שטיחים לאחר הצפה?

כפי שמוסבר באתר bar-nikuy.co.il, תהליך הניקוי של שטיחים לאחר הצפה, הוא זהה בכל סוגי ההצפות, ויחד עם זאת, משך התהליך ומשך השלבים השונים בו יכולים להשתנות מאוד בהתאם לסוג ההצפה. כך למשל, את הניקוי היסודי שנדרש לבצע בשטיח שעבר הצפת ביוב, צריך לבצע גם בשטיח שעבר לכאורה הצפה של מי קולחין בלבד, ויחד עם זאת, מאחר וכמות הזיהום שספג השטיח בהצפת ביוב היא גבוהה לאין שיעור, ייתכן שכל שלב יימתח לפרקי זמן ארוכים יותר ויתבצע במספר מחזורים רב יותר.

הניקוי עצמו כולל שלבים של ייבוש, הסרת לכלוך, חדירה למעמקי השטיח וביצוע שטיפה יסודית של כל משטחי הלכלוך, שטיפה, אוורור וייבוש מחדש וחזרה חלילה על התהליך. כל זה מתבצע כמובן באמצעות חומרי ניקוי מקצועיים וייעודיים, על פי מתודולוגיות ניקוי מקצועיות ועל ידי אנשי מקצוע שיודעים בדיוק כיצד להביא את השטיח אל התוצאה הרצויה מבלי לגרום לו לנזק מעבר לנזק שספג בהצפה.