סוגים של שערים חשמליים לעסקים

בעלי עסקים בכל רחבי הארץ בוחרים להשתמש בשערים על מנת לשמור מקומות חנייה לעצמם, לעובדים שלהם וכמובן לקהל הלקוחות. בהתקנת שערים מן הסוג הזה, הדגש הוא על הפעלה נוחה וחשמלית לצורך פתיחה וסגירה. במהלך שעות העבודה וקבלת הקהל, ניתן לשמור על השער פתוח או להקצות אותו לכל לקוח ועובד בנפרד. עם סיום יום העבודה, כדאי לסגור את השער ולהיעזר בו כפתרון אבטחה למניעת הסגת גבול.

הבעיה היא שיש המון סוגים שונים של שערים חשמליים לעסקים ולא תמיד קל לבחור ביניהם. לכן הפתרון הוא להתמקד באלמנטים הבאים של השערים ושל התחזוקה שלהם:

א. שערי הזזה – שערי הזזה הם נכון להיום הנפוצים ביותר בבתים פרטיים, בעסקים, בחנויות, באולמות, במחסנים ועוד. הסיבה להצלחה של שערי הזזה קשורה לכך שהם מותקנים על גבי מסילה קרקעית, אך יש דגמים שבהם אין מגע ישיר עם הקרקע אלא שערים מרחפים.

ב. שערי כנף – סוג אחר של שערים חשמליים יכול להיות מורכב מכנף אחת או שתיים. בכל מקרה, שערי הכנף נפתחים בצורה אופקית והם אמינים מאוד גם בשימוש אינטנסיבי ויום יומי.

ג. שערי תריס – תריס גלילה חשמלי מאפשר לשערים להיפתח ולהיסגר בהפעלה ידנית או חשמלית. מבחינת המפרט, הגלילה של התריס מתבצעת על ידי תוף שאחראי לקלוט אותו – כמו בחלונות גלילה רגילים. בשערי תריס, היתרון עבור בעלי עסקים הוא הגנה הרמטית לחלוטין.

איך מעצבים שער לעסק?

השוואה בין סוגים שונים של שערים חשמליים לפי המפרט הטכני או צורת הפתיחה והסגירה, היא רק חלק ממערכת שיקולים רחבה יותר שרלוונטית עבור בעלי עסקים. מבחינת בעלי עסקים, צריך לדאוג שהשער יהיה מעוצב וייראה טוב – כי לעיתים קרובות הוא משמש בתור כרטיס הביקור של החנות או העסק.

החדשות הטובות הן שניתן לעצב את כל סוגי השערים ובהתאמה אישית לצרכי הלקוחות. האפשרות הפשוטה ביותר היא כמובן לעצב את השער עם לוגו של העסק, בעוד אפשרויות מתקדמות יכללו מסרים שיווקיים ומסחריים. בנוסף, עיצוב השער לא מייקר משמעותית את עלות הפרויקט.